Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul referitor la faptul că renunță la produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui anume motiv, în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnării produsului comandat. Plata transportului este suportată integral de către consumator și trebuie efectuată direct la curier. Consumatorul poate alege orice firmă de curierat, cu excepția Poștei Române.
Contravaloarea comenzii se va achita în termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea în scris referitoare la faptul că renunțați la cumpărarea produsului, doar dacă produsele au fost returnate în aceeași stare în care au fost livrate către dvs. Notificarea în scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil în secțiunea de “Retururi/Garantii”
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice sau juridice se realizeaza prin virament bancar sau numerar la sediul nostru.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand. Dacă clientul nu este de acord cu această taxă, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonanței de urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse în Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firmă noastra doar în cazul produselor defecte din fabricație sau deteriorate la transport.
În cazul ridicării unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor conținute în acesta, clientul trebuie:
- să încheie un proces verbal cu agentul curier;
- să contacteze departamentul de garanții la nr. 0730.172.888.
În cazul ridicării unui colet deteriorat, implicit a produselor conținute în acesta, fără a încheia un proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garanție produselor.
În cazul refuzării unui colet deteriorat, clientul trebuie să contacteze departamentul de garanții la nr. 0730.172.888.
Leave a reply